Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
SON DAKİKA
Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

AVM'lere Ticaret'ten KEP zorunluluğu

Ticaret Bakanlığı, AVM kiracılarının ortak gider belgelerinin KEP üzerinden sunulmasını zorunlu hale getirdi. Bu düzenleme, şeffaflık ve güveni artırmayı amaçlıyor. KEP, hukuki geçerliliğiyle anlaşmazlıkları en aza indirmeyi hedefliyor.

Haber Giriş Tarihi: 21.05.2025 12:45
Haber Güncellenme Tarihi: 21.05.2025 13:30
Kaynak: IGF
AVM'lere Ticaret'ten KEP zorunluluğu

Ticaret Bakanlığı, AVM’lerin kiracılara sunduğu ortak gider belgelerini KEP üzerinden Bakanlığa iletmesini zorunlu kıldı. Düzenleme, şeffaflık ve güveni artırmayı hedefliyor.

ANKARA (İGFA) - Ticaret Bakanlığı’nın 8 Mayıs 2025 tarihli Resmî Gazete’de yayımlanan yönetmelik değişikliğiyle, AVM’ler kiracılarıyla paylaştıkları ortak gider belgelerini KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) üzerinden Bakanlığa göndermekle yükümlü olmuştu.

KEP, zaman damgalı, değiştirilemez ve hukuki geçerliliği olan yapısı, denetim süreçlerini hızlandıracak ve gider anlaşmazlıklarını önleyecek.

TÜRKKEP Genel Müdürü Olcay Yıldız, KEP'in iletişime şeffaflık ve güven kattığını belirterek, "Bu düzenleme, AVM yönetimleri ile kiracılar arasındaki belge paylaşımlarına da yayılabilir. KEP, ticaret ekosisteminde dijital dönüşümün parçası” dedi.

Müdür Yıldız, uygulamanın maliyet ve zaman tasarrufu sağladığını, Türkiye’nin dijitalleşmesine katkı sunduğunu söyledi.

Kaynak: IGF

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.