Ticaret Bakanlığı, AVM kiracılarının ortak gider belgelerinin KEP üzerinden sunulmasını zorunlu hale getirdi. Bu düzenleme, şeffaflık ve güveni artırmayı amaçlıyor. KEP, hukuki geçerliliğiyle anlaşmazlıkları en aza indirmeyi hedefliyor.
Haber Giriş Tarihi: 21.05.2025 12:45
Haber Güncellenme Tarihi: 21.05.2025 13:30
Kaynak:
IGF
Ticaret Bakanlığı, AVM’lerin kiracılara sunduğu ortak gider belgelerini KEP üzerinden Bakanlığa iletmesini zorunlu kıldı. Düzenleme, şeffaflık ve güveni artırmayı hedefliyor.
ANKARA (İGFA) - Ticaret Bakanlığı’nın 8 Mayıs 2025 tarihli Resmî Gazete’de yayımlanan yönetmelik değişikliğiyle, AVM’ler kiracılarıyla paylaştıkları ortak gider belgelerini KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) üzerinden Bakanlığa göndermekle yükümlü olmuştu.
KEP, zaman damgalı, değiştirilemez ve hukuki geçerliliği olan yapısı, denetim süreçlerini hızlandıracak ve gider anlaşmazlıklarını önleyecek.
TÜRKKEP Genel Müdürü Olcay Yıldız, KEP'in iletişime şeffaflık ve güven kattığını belirterek, "Bu düzenleme, AVM yönetimleri ile kiracılar arasındaki belge paylaşımlarına da yayılabilir. KEP, ticaret ekosisteminde dijital dönüşümün parçası” dedi.
Müdür Yıldız, uygulamanın maliyet ve zaman tasarrufu sağladığını, Türkiye’nin dijitalleşmesine katkı sunduğunu söyledi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
AVM'lere Ticaret'ten KEP zorunluluğu
Ticaret Bakanlığı, AVM kiracılarının ortak gider belgelerinin KEP üzerinden sunulmasını zorunlu hale getirdi. Bu düzenleme, şeffaflık ve güveni artırmayı amaçlıyor. KEP, hukuki geçerliliğiyle anlaşmazlıkları en aza indirmeyi hedefliyor.
Ticaret Bakanlığı, AVM’lerin kiracılara sunduğu ortak gider belgelerini KEP üzerinden Bakanlığa iletmesini zorunlu kıldı. Düzenleme, şeffaflık ve güveni artırmayı hedefliyor.
ANKARA (İGFA) - Ticaret Bakanlığı’nın 8 Mayıs 2025 tarihli Resmî Gazete’de yayımlanan yönetmelik değişikliğiyle, AVM’ler kiracılarıyla paylaştıkları ortak gider belgelerini KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) üzerinden Bakanlığa göndermekle yükümlü olmuştu.
KEP, zaman damgalı, değiştirilemez ve hukuki geçerliliği olan yapısı, denetim süreçlerini hızlandıracak ve gider anlaşmazlıklarını önleyecek.
TÜRKKEP Genel Müdürü Olcay Yıldız, KEP'in iletişime şeffaflık ve güven kattığını belirterek, "Bu düzenleme, AVM yönetimleri ile kiracılar arasındaki belge paylaşımlarına da yayılabilir. KEP, ticaret ekosisteminde dijital dönüşümün parçası” dedi.
Müdür Yıldız, uygulamanın maliyet ve zaman tasarrufu sağladığını, Türkiye’nin dijitalleşmesine katkı sunduğunu söyledi.
Kaynak: IGF
En Çok Okunan Haberler