Hava Durumu

#Turunç Masa

Haberler Güncel Haber Gündem Haberler | habergüncel.com.tr - Turunç Masa haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Turunç Masa haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

Antalya Muratpaşa liderler zirvesinde Haber

Antalya Muratpaşa liderler zirvesinde

Antalya Muratpaşa Belediyesi, Avrupa Belediyeler ve Bölgeler Konseyi (CEMR) tarafından 4-5 Aralık 2025 tarihlerinde Malta’da düzenlenen Liderler Zirvesi’ne katıldı. ANTALYA (İGFA) - Muratpaşa Belediyesi, bu yıl 10’uncusu düzenlenen Uluslararası Kaleiçi OldTown Festivali’nin daimi katılımcılarından Malta Yerel Meclisler Birliği’nin (LCA) özel daveti üzerine Liderler Zirvesi’ne katıldı. Malta Başbakanı Robert Abela’nın açılışını yaptığı ve Avrupa Parlamentosu üyelerinin katıldığı zirvede Muratpaşa Belediyesi’ni Belediye Başkan Yardımcısı Oya Kansu temsil etti. “Avrupa’yı Tabandan İnşa Etmek” temasıyla düzenlenen zirvede; demografik dönüşümler, jeopolitik gelişmeler ve toplumsal eşitsizlikler gibi yerel yönetimlerin karşılaştığı güncel sorunlar ele alındı. Ayrıca, Avrupa Birliği’nin 2028-2034 bütçe dönemi (MFF) çerçevesinde yerel yönetimlerin rolünün güçlendirilmesi de zirvenin önemli başlıkları arasında yer aldı. Kansu, Liderler Zirvesi’nde Muratpaşa’da halkın yönetime doğrudan katılımını sağlayan Turunç Masa, Yaşlı Meclisi, Gençlik Meclisi ve sivil toplumla güçlü iş birliği mekanizmaları hakkında bilgi verdi. Başkan Uysal’ın “Komşuyuz, biriz” anlayışıyla şekillenen katılımcı demokrasi modeli, zirvede büyük ilgi görürken uygulamalar, Avrupa genelinde ‘kapsayıcı, dirençli ve kimseyi geride bırakmayan kentler oluşturma’ hedefiyle örtüşen örnek bir yerel yönetim modeli olarak değerlendirildi.

Antalya Turunç Masa 11 yaşında Haber

Antalya Turunç Masa 11 yaşında

Antalya Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyenin halkla ilişkiler ve yönetişim yapısı olan Turunç Masa'nın 11. yıl kutlamasında, "Turunç Masa, bizim ajandamızdır. Muratpaşa hizmet disiplininin bir garantisidir, bir emniyet sübabıdır. Süreli, düzenli, kuralları belirlenmiş bir hizmet alışverişi sistemidir'' diye konuştu. ANTALYA (İGFA) - Başvuru masası, 7/24 hizmet sunan çağrı merkezi, mobil ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle 17 Kasım 2024'ten itibaren Muratpaşa halkının taleplerini, önerilerini ve şikayetlerini çözüme ulaştıran yönetişim projesi Turunç Masa, 11. yılını kutladı. İlçe sakinlerinin istek, öneri ve şikayetlerini doğrudan belediyeye iletmelerini sağlayan ve Muratpaşa’nın durumunu izleyen Turunç Masa'nın yıldönümü kutlamasına Başkan Uysal da katıldı. Kutlamada söz alan Başkan Uysal, Turunç Masa'nın yıllar boyu Muratpaşa Belediyesi’nin simgesi haline geldiğini belirtti. Uysal, sistemin başlatılma sürecine dikkat çekerek, "11 yıl önce şöyle demiştik; öyle bir yapı oluşturacağız ki tek başına belediyeciliğin temel hizmetlerini sürekli temsil edecek ve bir standart oluşturacak" dedi. Bu süreçte pek çok projenin hayata geçirildiğini, fakat Turunç Masa'nın Muratpaşa halkının yaşamında özel bir anlam kazandığını belirterek, sözlerine şu şekilde devam etti: “Hizmet talep eden ile hizmet sunan arasında iş birliği oluşturan, ayrım yapmayan, torpile yer vermeyen, aracısız bir hizmet anlayışı oluşturduk. İnsanlara kendilerini birinci sınıf ve değerli hissettiren bir yönetişim sistemi kurduk. Beklentilerimizin üstünde büyük bir başarıya imza attı Turunç Masa. Bir büyük klasiğe dönüştü. Türkiye’ye örnek oldu, birçok belediyeye örnek alındı.” Turunç Masa'nın yalnızca bir iletişim sistemi olmadığını aynı zamanda belediyenin tüm hizmetlerini koordine eden bir otomasyon sistemi olduğunu vurgulayan Başkan Uysal, “Turunç Masa, bizim ajandamızdır. Muratpaşa'nın otomasyon alarmıdır. Muratpaşa'nın hizmet disiplininin bir garantisidir, bir emniyet sübabıdır. Süreli, düzenli, kuralları belirlenmiş bir hizmet alışverişi sistemidir” dedi.

Antalya Muratpaşa'da Turunç Masa’dan yüzde 95’lik başarı Haber

Antalya Muratpaşa'da Turunç Masa’dan yüzde 95’lik başarı

Antalya’da Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, temmuz ayında 17 bin 60 çağrıya yanıt verdi. 10 bin 258 başvurunun çözüme kavuşturulmasıyla oluşan memnuniyet oranı yüzde 95,13’e ulaştı. ANTALYA (İGFA) - Antalya Muratpaşa'da 2014 yılında hayata geçirilen Turunç Masa, 444 80 07 numaralı çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya ve web kanalları aracılığıyla ilçe halkının talep, öneri ve şikayetlerini kayıt altına alarak çözüme ulaştırıyor. Günün her saatinde ulaşabildiği çağrı merkezinin telefonları ağustosta 17 bin 60 kez çaldı. Bu aramalardan 11 bin 180 tanesi kayıt altına alındı. Başvuruların titizlikle değerlendirilerek, çözüm sürecinin takip edildiği sisteme en çok başvuru Muratpaşa’nın en yüksek nüfusa sahip mahallesi Güzeloba’dan geldi. Bin 57 başvurunun kayda alındığı Güzeloba Mahallesi’ni, 628 başvuru ile Çağlayan Mahallesi ve 617 başvuru ile ŞirinyalıMahallesi takip etti. Başvuruların konularına göre dağılımında ise Temizlik İşleri Müdürlüğü ilk sırada yer aldı. Bahçe dal atığı temizliği, cadde-sokak süpürge temizliği ve yıkama, park temizliği, konteyner tamiri, yıkama ve boşaltma, cami ve pazar yeri temizliği gibi hizmetler için 2 bin 537 başvuru kayda geçti. Bunu Sağlık İşleri Müdürlüğü takip etti. Evde bakım, hasta nakil ve veterinerlik hizmetleri için 2 bin 147 başvuru kayda alındı.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.